30 Mart 2012 Cuma

öğrendim



Yaş 5 - anne ve babamın birbirlerine bağırmalarının beni ne kadar
korkuttuğunu öğrendim

yaş 7 - meşrubat içerken gülersem içtiğimin burnumdan geleceğini
öğrendim

yaş 12 - bir şeyin değerini anlamanın en iyi yolunun bir süre ondan
yoksun kalmak olduğunu öğrendim

yaş 13 - annemle babamın el ele tutuşmalarının ve öpüşmelerinin beni
daima mutlu ettiğini öğrendim

yaş 15 - bazen hayvanların kalbimi insanlardan daha fazla işittiğini
öğrendim

yaş 18 - ilk gençlik yıllarımın keder, şaşkınlık, ıstırap ve aşktan
ibaret olduğunu öğrendim

yaş 24 - aşkın kalbimi kırabileceğini ama buna değer olduğunu öğrendim

yaş 33 - bir arkadaşı kaybetmenin en kestirme yolunun ona ödünç para
vermek olduğunu öğrendim

yaş 36 - önemli olanın başkalarının benim için ne düşündükleri değil,
benim kendi hakkımda ne düşündüğüm olduğunu öğrendim

yaş 38 - eşimin beni hala sevdiğini, tabakta iki elma kaldığında
küçüğünü almasından anlayabileceğimi öğrendim

yaş 41 - bir insanın kendine olan güveninin, başarısını büyük oranda
belirlediğini öğrendim

yaş 44 - annemin beni görmekten her seferinde sonsuz mutluluk duyduğunu
öğrendim

yaş 46 - yalnızca minik bir kart göndererek bile birinin gönlünü
aydınlatabileceğimi öğrendim

yaş 49 - herhangi bir işi yaptığımdan daha iyi yapmaya çalıştığımda, o
işin yaratıcılığa dönüştüğünü öğrendim

yaş 50 - sevgi, evde üretilmemişse, başka yerde öğrenmenin çok güç
olabileceğini öğrendim

yaş 53 - insanların bana, izin verdiğim biçimde davrandıklarını
öğrendim

yaş 55 - küçük kararları aklımla, büyük kararları ise kalbimle almam
gerektiğini öğrendim

yaş 64 - mutluluğun parfüm gibi olduğunu, kendime bulaştırmadan
başkalarına veremeyeceğimi öğrendim

yaş 70 - kıvransam bile başkalarına baş ağrısı olmaktansa, iyi kalpli ve sevecen
olmanın, mükemmel olmaktan daha iyi olduğunu öğrendim

yaş 82 - sancılar içinde olmamam gerektiğini öğrendim

yaş 90 - kiminle evleneceğin kararının hayatta verilen en önemli karar
olduğunu öğrendim

yaş 95 - öğrenmem gereken daha pek çok şeyler olduğunu öğrendim... 

dün sabaha karşı kendimle konuştum
ben hep kendime çıkan bir yokuştum,
yokuşun başında bir düşman vardı
onu vurmaya gittim kendimle vuruştum.

-alıntıdır-

Hiç yorum yok: