18 Ocak 2012 Çarşamba

Şampuanım, Saç Kremim

Açıkçası ben de saçlarıma market tipi şampuanları deneyip, istediği sonucu bir türlü alamamış biri olarak, oturup internetten forum sitelerini okuyup araştırmaya karar vermiştim. Bu konuda "kadınlar klübü" ve "melekler mekanı" siteleri aramada ilk sırada çıkan isimler oluyo hep. Ve halkın deneyip gördüğü, memnun kalıp kalmadığı ürünlere de daha çok inanıyor ve satın almada fikrimi olumlu ya da olumsuz etkilediğini biliyorum. 


Saçlarıma güçlü bir maske, doğal bir şampuan lazımdı. Market tipi şampuanlar her ne hikmetse bir türlü istediği nemi saçıma kazandırmıyordu. Doğal ürün deyince en çok övülen markanın Habipoğlu ve ürünün de Dfn Garlı Zeytinyağlı Defneli Şampuan olduğunu gördüm. Tüm aktarlarda bulunabileceği yazılıydı. Üstelik sitesine girip araştırınca, maskesinin saç diplerine masaj yapılarak uygulanması gerektiği yazısını okuyunca çok şaşırdım. Çünkü genelde saç uç ve boylarına uygulayın diye bir ibare yazar maske, saç kremlerinin  üzerinde. Demek ki gerçekten doğal dedim. Yine arkasında "memnuniyet garantisi" yazılıydı. Aksi halde paramız iade edilecekti. 

Gittim aldım, kullandım. O kadar sevdim, memnun kaldım ki, Nahcivan'lara kadar taşıdım bu ürünlerden. Bana soran arkadaşlar için bi iyilik, güzellik yapayım dedim bugün. Saçlarım için benim kullandığım ürün Dfn Garlı şampuan, saç kremi  ve maskedir. Benim aldığım dönem 450 ml şampuanı 8,50 TL iken, şimdi fiyatları biraz daha artmış durumda ve şişesini 12-15 TL arasında satın alabiliyosunuz. Ha bir de unutmadan, Habipoğlu markası Antakya menşeili, aktarlar Mecitefendi'ninkini verelim diyebilir. O da İzmir'de üretiliyor. Defneli, zeytinyağlı şampuanları onlar da yapmış. Ben hiç kullanmadım. Almak da istemedim açıkçası. Kadının süsü saçıdır derler, bütün bu tantana o yüzden. ;) Öperim öperim.

Not: Bu reklamdan para almadım. :)

Hiç yorum yok: