5 Kasım 2010 Cuma

Bugün ne pişirsem?

yaff tamam ben öğrenci evinde de yaşadım, kendi karnımı doyurmayı öğrendim. anamın evinde de yemek nasıl yapılır az çok takip ettim, ama isteyerek ama zorla bişeyler kattım yemek kültürüme ama.. benim o çok dediğim yemek kültürüm mini minnacık bişeymiş, olması gerekenin yanında. evlenmeden önce yumurta kırmamış o kokoşlar evlenince kocacağızlarının karnını nasıl doyururlar aklım çok pis karıştı benim. hergün de dışardan yemek siparişi falan adamın keseye fena zarar, ben diim. almayın o karıları! evlenmeyin! boşuna dememişler bişey mideden geçer diye. doğru valla! ondan bu karılar iki dirhem bir çekirdek. ondan asla kilo almıyolar, çözdüm ben olayı, çözdüm.

şimdi hergün acaba bugün ne pişirsem diye, ıkınıyorum evin içinde. beyin kapasitem almıyo yeni yemekleri. kilo almak istemiyorum ki hem ben. sevgilim böyle iyiyim değil mi? bugün yemesek? :/

portakalağacı, nepişirsem, kolayyemektariferi.. bilmem ne.. en azından yarım saatimi bunlar için harcıyorum. hatta utanıyorum bunu yazmaya, defterlere bile not almaya başladım tarifleri. yakında yemek programlarını da izlemeye başlarsam tiksinicem kendimden. adamı da doyurmak lazım ama ya.. :( uff bugün ne pişirsem?

2 yorum:

nesli dedi ki...

patlıcanları bütün bütün koydun fırına 20 dak.da közlendi. oh ne rahat!geçir blender'dan, yap şöyle unlu sütlü bir beşamel.karıştır patlıcanla.oldu mu sana beğendi?yanına da tavuk sote ve salata yapıp sanki çok özelmiş gibi şatafatlı bir yemek hazırlayabilirsin. ya da taze karides var mı orda?domates soslu, karidesli makarna.hazırlaması yarım saat, karidesleri ayıklaması ayrıca yarım saat :)hadi benden bugünlük bu kadar.istersen daha sonra haftalık menüler paylaşırız :) yalnız ben şunu anladım heidicim, öğle ve akşam yemeğini, faydalı karbonhidratla eti dengelemek gerekiyor.öğle yemeğinde sebze yiyorsanız akşam et yiyiniz. yok öğle yemeğinde et varsa akşam sebze yemeği ve salata... sevgiler :)

Heidi dedi ki...

off sen bu olayda aşmışsın Nesli. :) denge olayına kadar el atmışsın. ben oraya gelene kadar bir fırın ekmek yemeliyim.
saydığın sebezler burada mevcut da karides konusunda büyük şüphem var.araştırayım ben onu. ayıptır söylemesi dün kalamar yaptık biz. o varsa karides de bulunabilir diye ümit ediyorum. sevgiler.. :)